بهترین گنج یاب ها

Rate this post

درمیان انواع مدل گنج یاب ها،گنج یاب تصویری جزو بهترین گنج یاب ها و پرکاربردترین سیستم دراین روزها می باشد.از گنج یاب های تصویری برای هدف های زبادی استفاده میکنند مثل کاوش قبر،حفره یابی اتاقک های زیرزمینی کشف دفینه هاو..اگرشما هم بدنبال کشف موارد ذکرشده هستیدبهتراست یک گنج یاب پالسی استفاده کنید به نتیجه خوبی میرسید.

۱ -فلزیاب های تفریحی:فلزیاب های با فرکانس بسیار پایین (VLF) فلزیاب های که رایج استفاده میشود و فقط درمورد هر اثر یا گنجینه های فلزی پنهان در زیرزمین را پیدا می کنیدکه بیشتر تفریحی است.

۲-فلزیاب های حرفه ایPI :

فلزیاب حرفه ای دارای قدرت بسیار بیشتر نسبت به دیگرفلزیاب ها هستندفلزیاب های حرفه ای دارای وزن سنگینی هستند زیرا در انها بدلیل مصرف زیاد برق از باتریها موتورسیکلت استفاده شده و معمولاخود دستگاه یاباتری انها یا هردوی انها به کمرشخص بستگی دارد.

افرادی که بدنبال این کارهستند با علایق و اعتقادات متفاوت درجهت تفریح امنیت،نظارت و بازرسی ،پزشگی ،راه وترابری و همچنین کشف گنجینه های باستانی اقدام به فلزیابی میکنند فلزیاب در زندگی مانقش کم اهمیت درعین حال پرکاربرد دارد.گنج یاب ارزان دارای انواع مختلفی بوده و دارای قابلیت بسیار خاص میباشند از این دستگاه ها برای تعیین محل دقیق اهداف استفاده میکنندبه گونه ای که ابتدا با یک دستگاه را مشخص میکنندسپس با گنج یاب انتن را داری اقدام به دریافت محل دقیق هدف میکنندبا یک دستگاه گنج یاب معمولی و شعاع زن قیمت تقریبی دستگاه مشخص میکنند.

گنج یاب شعاع زن:دستگاه گنج یاب برای کاربر دو شرایط مختلفی تولید می گردند اگر قصد دارید وجود فلز در یک منطقه با شعاع خاصی را کاوش کنید از این نوع فلزیاب استفاده میکنندکارکرد این دستگاه براساس۲ مدل یونی و فرکانسی است درمدل یونی دستگاه بدنبال یون ها مثلا طلامی گردد و احتمال خطا درآن بیشتراست و برآن کوتاه تراست علت این امرهم قاطی شدن ذرات خاک با یون طلا و نقره میتواندباشد. درمدل فرکانسی با تنظیم دستگاه می توانیدکاوش بهتری داشته باشید همچنین منطقه ای باشعاع کیلومتری نیز برای دستگاه گنج یاب گزارش شده است .گنج یاب تصویری با انواع نمایشگر تفاوت دارند.

با تجزیه و تحلیل سیگنال های دریافتی شکل تقریبی هدف ،عمق و ابعاد را نمایش میدهند درصورتی که انواع بدون نمایشگر فقط یک سیگنال صوتی ارائه میدهند.ارائه تصاویر ۳بعدی می تواند کمک بسیار زیادی به هردو دسته کاوشگران حرفه ای واماتور در زمینه گنج یابی کند و فاکتور بسیار گران بهایی است یک نرم افزارگرافیکی وظیفه تحلیل و تجزیه داده های دریافتی تبدیل انها به گراف های تصویری ورنگی را برعهده دارد و تصاویر۳بعدی میتوان اطلاعات مورد نیاز محیط را کاوش کرد.

خرید گنج یاب کاربرد زیادی دریافتن دفینه های باستانی دارد و باشناسایی اهداف فلزی فلزی و ارزشمند در لایه های زیرزمین کشف گنج را بسیار ساده تر از گذشته کرده است.به همین دلیل افراد بسیاری به استفاده از این ابزارها مشتاق بوده و تقاضای زیادی برای خرید گنج یاب اورجینال وجود دارد.

بطورکلی اگربخواهیم عملکرد دستگاه گنج یاب تصویری راشرح دهیم به این صورت که این دستگاه یک میدان مغناطیسی درحول دیسک خود ایجاد میکند با نزدیک ترین دیسک به زمین یا محیط های دیگر اگر فلزی در آن محدوده باشد میزان شدت مغناطیسی را تغییر میدهد.

گنح یاب تصویری امریکایی:کشورامریکا از زمان های قدیم تر در طراحی و فروش دستگاه های گنج یاب و فلزیاب نقش مهمی داشته از کشورهایی که صاحب نام است بشمارمی اید ولی درشایعات گفته شده که امریکا در زمینه های دستگاه دستگاه vifو GpR فعالیت بزرگی دارد.همچنین دستگاه هایی باتکنولوژی GPR مختص زمین شناسی و مصارف ژئوفیزیک ساخته شده اند.کاربردی درزمینه گنج یاب و فلزیاب ندارند کشور امریکا تولیدات بسیار زیادی درزمینه فلزات دارند.

دستگاه کبری cobra Gpr و کبریcobra400 که توسط امریکا و توسط کشور سوئد و شرکت فلزیاب رادار تیم radarteam ساخته میشود.

تست قبل از فلزیاب و گنج یاب :انواع تست ها در هنگام فروش فلزیاب و بهترین گنج یاب ها توسط شرکت های ایرانی و شرکت های خارجی به مشتریان ارائه میشود اگر فروشندگان که فیلم تست سیستم درسایت کانال موجود است به مشتریان مراجعه میکنند نشان میدهند یا ترفندهای دیگر مثل اینکه این سیستم فلزیاب اورجینال است و تست ندارند و به عنوان نمونه برخی فروشندگان میگویند. تست در۱۰لایه و تست درصخره،تست در اکواریوم،تست در بیابان نکته مهم این است که فروشندگان کار یکدیگر را قبول ندارند.اکثرفروشندگان باتوجه به فیلم سیستم درسایت به مشتریان نشان میدهد.با روش هایی مثل اینکه سیستم فلزیاب اصل است و تست ندارد و به عنوان نمونه برخی فروشندگان میگویند.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید .

شماره های تماس :09124030041 ، 09120896040

بهترین فلزیاب حرفه ای در ایران

فلزیاب حرفه ای

طلایاب حرفه ای پیشرفته

پیشرفته ترین دستگاه طلایاب

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *