فروش گنج یاب تصویری

Rate this post

فروش گنج یاب تصویری به دلیل کارایی و عملکردی که دارند بیشتر مورداستقبال کاوشگران قرار گرفته است.

قیمت فلزیاب ،گنج یاب های  تصویری بدون تردید از گنج های معمولی بالاتراست هرگنج یابی که دربازار می بینید توسط شرکت های مختلفی تولید شده اند.

گنج یاب های که در بازار مشاهده میشود توسط شرکت های مختلفی تولید شده اند برای اهداف خاص و با شرایط خاص طراحی شده اند.گنج یابها به دلیل کارایی و عملکردهایی که دارند مورداستقبال کاوشگران هستند متاسفانه در ایران به علت اشفته بودن بازار خرید وفروش دستگاه های گنج یاب  قیمت انها با تغییرات  زیادی رو به رواست   و قیمت خیلی دقیقی ندارند ومتاسفانه چون قیمت گنج یابها متفاوت اند هر شخصی برای خود شروع به کسب و کار می کند  و بدون در نظرگرفتن جا و مکانی مشخص برای شرکت  ثبت شده، مبالغ  کسب می کنند توجه داشته باشید ، اگر دقت نداشته باشید در خرید دستگاهها  عواقب بدی درپیش د ارد.

قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری

ازفروشنده حتما فاکتورخرید ازشرکت اصلی فروشنده را بگیرید وهمینطور فاکتور شرکتی که در ایران این دستگاه را به شما می فروشد و حتما در فاکتور قید شود که این دستگاه   ساخت  فلان شرکت  وبا اصل و اورجینال فرو خته می شود.

حتما مهر شرکت در زیر فاکتور داشته باشد که اگر دسنگاه  اورجینال نبودازطریق شکایت  قابل پیگیری باشد و اصل پول بازگردانده باشد.

مواظب حیله  اشخاص  باشیدکه دستگاه رابه  بالاتراز قیمت اصلی  به شما فروخته و ادعا می کند به این قیمت خریده در صورتی که خود ان شخص به قیمت پایین تر خریداری کرده و به قیمت بالاتر می فروشد

یکی از نکته های اساسی  این است که در خریدمحصول به  دنبال مارک و برند نباشید بلکه بدنبال کیفیت و کارکرد ان باشید.

بیشتر انهایی که دستگاه خودرا به عنوان گنج یاب به عنوان اینکه  فقط طلای قدیمی و یا گنج یاب  تشخیص می دهند نوع فلزیاب مغناطیسی. مگنومتر. مگنت. تسلا.فلزیاب وی ال اف و   فلزیاب تی ارو…می باشد زیرا توان تفکیک طلا را درعمق زیادنداشته یااصلا مغناطیس سنج هستند طلا دارای مغناطیس نمی باشد .

جدیدترین دسگاه گنج یاب دنیا

خرید گنج یاب کاربرد زیادی در یافتن دفینه های باستانی دارد به همین علت افراد زیادی خواستار استفاده از این ابزار بوده  و تقاضای زیادی برای خرید گنج یاب دارند

اگربخواهیم کارکرد کلی دستگاه گنج یاب تصویری را مطرح کنیم این دستگاه در میدان مغناطیسی دیسک خود را ایجاد می کند اگر فلزی در محدوده زمین یا محیط اطراف ان باشد با نزدیکترین دیسک میدان شدت را تغییر می دهد.

تست قبل از خرید فلزیاب و گنج یاب و فروش گنج یاب تصویری در شرکت فلزیاب فراز انجام میشود.

بهترین گنج یاب در ایران

شرکت های ایرانی و خارجی  انواع تست ها را در زمان فروش  گنج یاب ها به مشتریان ارائه می دهند فروشندگان به مشتریان  مراجعه کننده فیلم تست در کانال و سایت را نشان می دهند ،برخی از فروشندگان  به مراجعه کنندگان برای فروش دستگاه های خود میگویند گه دستگاه  اورجینال اند و تست ندارند نکته مهم این است که فروشندگان  کار یکدیگررا قبول ندارند.

در ادامه به بررسی ویژگی های یکی از بهترین فلزیابهای شرکت فراز می پردازیم.

فلزیاب دیپ کروز -Deep cruse Pro

شامل یک سوپر سنسور ایستاده ویک سنسوریون یاب

– دارای ۱۶ سنسورTero vido و ترمومتر حرارتی

– عمق کاوش : ۳۰متر و دارای قابلیت اسکن سه بعدی

– قابلیت تفکیک با تمام لوپ و سنسورها

– قدرت تفکیک بسیار بالایی در شناسایی اهداف دارد

– دارای سرعت و دقت بالا در ارسال و دریافت پالس ها می باشد – مشخص کردن متراز هدف بصورت دقیق

– دارای سوپر سنسور گرادیومتری ۹۰ و سنسور خوابیده

– ویدیو سنسور جهت تصویربرداری ویدیوی

خرید از شرکت فراز

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید .

شماره های تماس :09124030041 ، 09120896040

بهترین فلزیاب حرفه ای در ایران

فلزیاب حرفه ای

طلایاب حرفه ای پیشرفته

پیشرفته ترین دستگاه طلایاب

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *