بهترین دستگاه فلزیاب تصویری

امتیاز دهید post

بهترین دستگاه فلزیاب تصویری : فلزیاب تصویری در دسته فلزیاب هایی قرار می‌گیرد که با تعیین نوع تنظیمات در مدار اصلی فلزیاب تصویری و برنامه نرم‌افزار فلزیاب تصویری عمل تفکیک طلا یا انواع فلزات از دیگر منابع و مواد معدنی، سنگ‌ها یا کانی‌های دارای وضعیت مشابه هدف اصلی یا طلا را تشخیص داده و به صورت لکه رنگ منظم و نامنظم در کنار انواع لکه رنگ مجزا آشکار مینماید ؛ و این عمل در بهترین دستگاه فلزیاب تصویری کاربرد داشته یا بدست می‌آید که آن Metal detector برای تشخیص و عملکرد فلزات یا طلا از طریق فرکانس عمل می‌نماید زیرا فرکانس طلا یا فرکانس فلزات شکل گرفته از انرژی درونی طلا یا فلزات می‌باشد که وابسته به مولکول درونی طلا یا فلزات است و وجود میدان الکتریکی در کنار مغناطیس موج الکترومغناطیس را شکل داده که ازآن فرکانس طلا یا فرکانس فلزات پدید می‌آید که برای فلزیاب فرکانس القایی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص (EDIT) یا (VDI DISC) و سطح و حجم ترشهولد (THRESHOLD) یا تارگت‌‌ایکس (TARGET X) قابل تشخیص می‌باشد.

قیمت بهترین دستگاه فلزیاب تصویری

بهترین دستگاه فلزیاب تصویری و ذهنیتی که از این اسم نزد تازه کارها ایجاد میشود , دیدن فلز در زیر خاک است که فعلا علم و تکنولوژی به آن حدی نرسیده است که چیزی مثل دستگاه سونوگرافی تصویر زنده و واضح از زیر زمین به اپراتور بدهد ، بیشتر افراد نظرشان بر این است که نباید به فلز زنی این دستگاه ها دل بست به خصوص فلزات با ارزش که اصلا فلزات باارزش را سنس نمی کنند .
همه دستگاه های تصویری بیشتر برای یافتن حفره – تونل – اتاقک و فلزات آهنی کاربرد دارند یعنی فلزاتی که آهنربا به آن ها بچسبد را سنس خواهند کرد به عبارتی دستگاه های تصویری بیشتر حکم ذرات یاب حفره یاب و آهن یاب را ایفا می نمایند. در سیستم های بهترین دستگاه فلزیاب تصویری زمانی که اسکن انجام میدهید زیر زمین هر چیز سفت و سختی باشد دستگاه آن را بصورت رنگ قرمز نمایان میکند حالا این چیز سفت چه سنگ باشد چه فلز آهنی هر دو به یک رنگ نشان داده میشود که براحتی هم قابل تشخیص نیست. همانطور که میدانید گنج و دفینه در زیر زمین دارای خاصیت آهن ربایی نمی باشد و اگر هم آهن ربا داشته باشد خیلی مقدار کم و ضعیف است .

موقع خرید دستگاه هایی با عنوان بهترین دستگاه فلزیاب تصویری هیچوقت با مگنت که از آهنربای معمولی بسیار بسیار قوی تر است تست انجام ندهید اگر با یک آهن ربای معمولی تست را انجام دهید به گفته ی بعضی اپراتور ها در 20 سانتی متری کار نخواهد کرد بخاطر همین موضوع است که بعضی از فروشنده ها تست را با مگنت (آهنربای بسیار قوی )انجام میدهند. در طبیعت طلا و نقره و مفرغ خاصیت آهنربایی ندارند، فقط باید تست با فلز طلا انجام شود اگر دستگاهی طلا را تشخیص دهد و آن را تفکیک نماید آن دستگاه دستگاه خوبی است ،البته معمولا بیشتر افراد با دستگاه های پالسی نتیجه گرفته اند.
در این بین چند دستگاهی هم وجود دارد که با اسم بهترین دستگاه فلزیاب تصویری بین افراد محبوب شده است
برای اینکه بدانید یک فلزیاب تصویری خوب معمولا دارای چه ویژگی هایی است یک نمونه از این سیستم ها را معرفی میکنیم
پیشرفته ترین فلزیاب دنیا به اسم جئو هانترسیستم دوگانه و سه بعدی Joehunter این فلزیاب با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ساخته شده است. این سیستم، پیشرفته ترین فلزیاب دنیا برای شناسایی فلزات گران‌بها و تشخیص حفره‌های مخفی محسوب شده و در دسته بهترین دستگاه فلزیاب تصویری قرار میگیرد سیستم دوگانه سه بعدی joehunter برای نفوذ به اعماق ساخته شده است.

خرید بهترین دستگاه فلزیاب تصویری

این دستگاه از سیستم تشخیصی پیشرفته استفاده کرده و اهداف فلزی را با دقت بالا در چهار گروه طبقه بندی می‌کند:
1. طلا 2. غیرآهنی 3. آهنی 4. فولاد.
بهترین دستگاه فلزیاب تصویری، علاوه بر شناسایی اشیا فلزی قادر است حفره‌های زیرزمینی مانند غارها، تونل‌ها، پناه‌گاه‌ها و قبور را در لحظه شناسایی کند.
که جئو هانتر این قدرت را دارد این سیستم دارای پیشرفته‌ترین تصویربرداری گرافیکی است که می‌تواند از اهداف یافته شده تصاویر دو بعدی به دست دهد. این دستگاه قویترین فلزیاب جهان است که در شرایطی که خاک منطقه دارای مواد معدنی فراوانی باشد نیز به خوبی عمل می کند.
کاربران حرفه‌ای یا حتی آماتورها که در پی بهترین دستگاه فلزیاب تصویری هستند از رابط کاربری این دستگاه رضایت خواهند داشت.


Joehunter بر خلاف سایر دستگاه‌های فلزیاب دارای نمایشگر جست‌وجویی با فهم ساده و آسان است.
سیستم سه بعدی این دستگاه تحلیلی کامل از اهداف شناسایی شده قبل از کندن زمین برای شما ارایه می‌کند.
این سیستم عمق و اندازه شی را به دقت به نمایش می‌گذارد. سیستم دوگانه سه بعدی این دستگاه عمق شی دفن شده را با واحد سانتی متر نمایش می‌دهد.
این ویژگی هم برای اشیا کوچک و هم بزرگ قابل اجراست و فرقی میان اهداف فلزی و حفره‌ها در این ویژگی وجود ندارد.
در واقع می‌توان گفت که این سیستم در ردیابی فلزات سیستمی کامل است.
لازم به ذکر است که این دستگاه دقیق ترین دستگاه گنج یاب دارای سه پیم‌پیچ کاوش‌گری متفاوت است. این بدان معناست که گویی سه فلزیاب خریداری می‌کنید.
سیم‌پیچ کاوش عمیق با ابعاد 100*60 سانتی متر برای فلزاتی که مدت زمان زیادی زیر زمین مدفون بوده‌ اند و میدان مغناطیسی ایجاد کرده اند بسیار مناسب است.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئنو صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید

بهترین فلزیاب حرفه ای در ایران

فلزیاب حرفه ای

طلایاب حرفه ای پیشرفته

پیشرفته ترین دستگاه طلایاب

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *