فلزیاب ای اکس پی 3000

Rate this post

فلزیاب ای اکس پی 3000 : شرکت OKM آلمان در سال 2002 در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال های آغاز فعالیت مهندسین و متخصصین این شرکت موفق به ساخت دستگاههایی شدند که همه گان را به تعجب واداشت و موجب بوجود آمدن تغییر و تحول در زمینه فلزیاب و کار فلزیابی شد .
این شرکت محصولات خود را در زمینه های صنعتی , تفریحی , امنیتی , کاوشی و … تولید میکند و این تولیدات در هر بازه ی زمانی ای همواره جزو بهترین  محصولات موجود در بازار بوده اند و مورد استقبال شرکت ها و ارگان های تحقیقاتی بزرگ جهان بوده اند .

خرید فلزیاب ای ایکس 3000

فناوری و ابزاری که در ساخت فلزیاب ها بکار رفته این امکان را به اپراتور میدهد تا برای اندازه گیری های ژئو فیزیکی , یافتن گنجینه ها , دفینه ها , جواهرات , یافتن آب و فلزات گرانبها از این محصولات استفاده کند و به کشف اهداف بزرگ بپردازد .
محصولات این شرکت علاوه بر پیشرفتگی و منحصر بفرد بودن دارای نرم افزار مخصوص و ویژه ی سه بعدی به نام ویژوالایزر هستند.که بیش از پیش امکان تحلیل و بررسی دقیق داده ها و تصاویر را برای دستگاه ممکن میسازد و با استفاده از این نرم افزار میتوان کاوش های بی نظیر و دقیقی را انجام داد که سایر دستگاهها قادر به انجام این نوع اسکن ها نیستند  و علاوه بر یافتن موارد بالا تونل ها و غار های زیر زمینی را نیز کشف کرد .
کمپانی او کا ام آلمان علاوه بر تولید دستگاههای گنجیاب و ردیاب فوق العاده دارای بهترین و برترین آب یاب های جهان نیز هست .
تولیدات شرکت OKM چنان بی نظیر و دقیق هستند که امروزه به اکثر کشور ها و قاره های دیگر صادر میشوند تا همه بتوانند تکنولوژی پیشرفته  و موفقیت را با این محصولات تجربه کنند که به همین منظور این شرکت یک شبکه توزیع جهانی تاسیس کرده  و در اکثر کشور ها دارای نمایندگی است تا این محصولات در هر نقطه ای در دسترس باشند .و حال در این مقاله یکی از ساخته های او کا ام آلمان با نام فلزیاب ای اکس پی 3000 را معرفی میکنیم .
یکی از مشکلاتی که بسیاری از افرادی که با دستگاههای تصویری کار کرده‌اند با آن روبرو بوده‌اند این است که شما تصویری را از زمین می‌گیرید
و آن را به کامپیو‌تر منتقل می‌کنید اما مشکل شما تازه شروع می‌شود و قادر به پیدا کردن نقطه اصلی نخواهید بود مگر حدود یک سال تجربه کسب کنید و از سواد و دانش این زمینه هم برخوردار باشید.
دستگاه فلزیاب ای اکس پی 3000 (exp3000 ) ساخت شرکت او کا ام آلمان OKM GERMANY این مشکل را حل کرده است و شما می‌توانید اول به طور زنده واقعی یا همان LIVE PICTURE زمین را اسکن کنیدو بعد در صورتی که به چیزی برخوردید آن را ذخیره کنید
مهم‌ترین ویژگی این دستگاه سبکی، سادگی کارکردن با آن و در عین حال عدم نیاز به کامپیو‌تر در حین انجام کار است.
عمق نفوذ آن حداکثر ۸ است اما در بد‌ترین شرایط و خاک‌ها از ۶ متر کمتر نفوذ نمی‌کند
با این دستگاه می‌توان به سرعت جای طلا و دیگر فلزات رنگین مانند مس ـ مفرغ ـ برنز ـ نقره و… را پیدا کرد و ضمنا اگر حفره‌ای یا اتاقکی هم وجود داشته باشدبه سرعت میتوانید آن را پیدا کنید
دستگاه بیسیک قیمت مناسبی دارد و در مورد کیفیت آن می‌توان به جرات گفت چند برابر روور دولوکس کارایی دارد و قیمتی هم پایه آن دارد .

قیمت فلزیاب ای ایکس 3000

تا ده تصویر با مساحت ۲۰۰ متری را می‌توانید در حافظه آن دخیره کنید و بعد آن‌ها را به کامپیو‌تر منتقل کنید
شما با خرید فلزیاب ای اکس پی 3000 به یک کامپیو‌تر مجهز زمین‌شناسی مجهز خواهید شد
فلزیاب OKM EXP 3000 توانایی شناسایی تونل ها و حفره ها و رگه های زمین دارد و بیشتر مورد کاربرد ژئوفیزیک و زمین شناسی است.
فلزیاب ای اکس پی 3000 کشفیات و موفقیت های مهمی در کارنامه ی خود دارد یکی از این موارد کشف جعبه ای پر از شمش طلا بوده بوده است در نوامبر سال 2005 چند نفر از جویندگان گنج و باستان شناسان از دستگاه های فلزیاب و تجهیزات ژئوفیزیکی مختلفی استفاده کردند که یکی از آن دستگاه ها فلزیاب ای اکس پی 3000 بود که مدل قبلی دستگاه ای اکس پی 400 بوده است .
شمش های کشف شده در طول جنگ جهانی دوم توسط چریک ها دفن شده بوده است ،پس میتوان گفت که فلزیاب ای اکس پی 3000 امتحان خود را پس داده است

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بهترین فلزیاب حرفه ای در ایران

فلزیاب حرفه ای

طلایاب حرفه ای پیشرفته

پیشرفته ترین دستگاه طلایاب

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *