سیستم شعاع زن آنتنی

سیستم شعاع زن آنتنی
5/5 - (1 امتیاز)

سیستم شعاع زن آنتنی،ردیاب ها به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند که با توجه به ساختار و شکل ظاهریشان عملکرد متفاوتی خواهند داشت.ردیاب یا سیستم شعاع زنی آنتنی یکی از سیستم های پرکاربرد در فروش فلزیاب می باشد که نقش مهمی در راهنمای کاربر به سمت هدف دارد.

خرید سیستم شعاع زن انتنی

شعاع زن ها زمانی کاربرد دارند که شما میخواهید بدانید در یک محیط وسیع دور اطرافتان آیا فلزی وجود دارد یا خیر؟ در این عمل دستگاه ردیاب شما را به سمت هدف هدایت میکند.شعاع زن عموما بر دو نوع یونی و فرکانسی هستند.نوع یونی آن که بسیار پرخطا می باشد دستگاه به سمت یون های طلا می رود.علت خطای این نوع دستگاه ها (سیستم شعاع زن آنتنی) آلوده بودن خاک و حذف ضعیف ذرات می باشد و باعث سردرگمی اپراتور ردیاب یونی طلایاب می باشد.

سیستم شعاع زن آنتنی

سیستم شعاع زن آنتنی

قیمت سیستم شعاع زن انتنی

اما مدل دیگر آن که بسیار عالی هست ردیاب و شعاع زن فرکانسی می باشد این نوع دستگاه ها دارای تنظیماتی می باشند که شما با دادن اطلاعاتی به دستگاه، سیستم طبق فرکانس داده شده به سمت فلز خاص شما می رود.

این فلز ممکن است طلا، نقره، برنز و یا حتی مس باشد.حذف ذرات این نوع شعاع زن ها نسبت به مدل یونی بسیار خوب است و شعاع کاری آن به کیلومتر هم می رسد.

سیستم شعاع زن که گاها به آن ردیاب نیز میگویند یک فلزیاب الکترونیکی با شرایط طراحی مطابق با اصول رادار میباشد .
شعاع زن در دسته ی فلزیاب های انتنی قرار میگیرد که باید با حرکت دسته انتن , جهت هدف اصلی یا طلا را نشان دهد زیرا عمل تفکیک در سیستم شعاع زن آنتنی طبق اصول هم جهتی به انجام میرسد و البته در رادار این هم جهتی طبق عملکرد فرکانس ایجاد میشود.

سیستم شعاع زن انتنی

سیستم شعاع زن انتنی فراز-

فلزیاب آنتنی

در فلزیاب انتنی شعاع زن نیز به همین شکل است که عمل هم جهتی در انتقال انرژی فرکانس بین دسته انتن به انجام میرسد،در صورتیکه سیستم شعاع زن از نوع فرکانسی باشد این عمل برای مشخص نمودن مرکز هدف اصلی شکل میگیرد و با این شرایط فلزیاب میتواند با تک دسته یا جفت دسته انتن , شعاع زنی و نقطه زنی نماید.
بد نیست بدانید شعاع زن آنتنی از نوع فوق پیشرفته و حرفه ای که میتواند از دسته فلزیاب لیزری یا فلزیاب سنسوری یا فلزیاب تصویری باشدو جزو برترین های این سیستم ها در دنیا باشد.

کار با سیستم شعاع زن یک عمل حرفه ای و حساس میباشد که اپراتور قوی میطلبد،بدست اوردن زاویه هدف با ردیاب به نوع تنظیمات سیستم فلزیاب بستگی دارد.
ابعاد هدف با شکل شعاع زنی فلزیاب انتنی ارتباط داشته و هر میزان ابعاد هدف بزرگتر باشد زاویه حرکت انتن به سمت دیواره و مرکز هدف کمتر است یا میتوان ابراز نمود زمانیکه در شعاع زنی دسته انتن فلزیاب انتنی به سمت هدف بزرگ تغییر جهت میدهد.

سیستم شعاع زن انتنی

ردیاب انتنی-فلزیاب فراز

پیشنهاد میشود مقاله ی انواع دستگاه گنج یاب را برای داشتن اطلاعات بهتر در زمینه ی کاوش و رسیدن به نتیجه ی مطلوب مطالعه فرمایید.

کاربردهای فلزیاب آنتنی

فلزیاب های آنتنی بهترین وسیله برای حفره یابی و تونل یابی است،باید دقت کنید که تنها با داشتن یک ردیاب نمیتوان به نتیجه ی دقیق رسید ولی با این وسیله قطعا زودتر  به هدف نزدیک خواهید شد.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.  0901666140

بهترین فلزیاب حرفه ای در ایران

فلزیاب حرفه ای

طلایاب حرفه ای پیشرفته

پیشرفته ترین دستگاه طلایاب

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *