خرید گنج یاب

Rate this post

خرید گنج یاب به طور کلی گنج مجموعه ‌ای است که از اشیای با ارزشی تشکیل شده و معمولاً پنهان یا گم ‌کشده است. گنج در باستان‌شناسی، به اکتشافی گفته می‌شود که در یک مکان حداقل دو قطعه ی نقدی یافت شود.
حال این سوال پیش می آید که آیا می توان بدون در دست داشتن نسخه و نقشه محل و مکان و همچنین بدون خرید گنج یاب ، و در اختیار داشتن تجهیزات گنج و دفینه و عتیقه پیدا کرد؟
روشهای مختلفی برای پیدا کردن و کشف گنج و دفینه های زیر زمین وجود دارد که در قدیم هم با این روشها گنجنیه های زیرزمینی را پیدا میکردند.
این روزها در هر مقوله ای که دلمان بخواهد فقط با یک سرچ می توانیم به مقصد خودمان دست پیدا کنیم.
اما آن روزها که اینترنت نبود تا به یک روش ساده سرچ کردن “ چگونه گنج پیدا کنیم؟ ” بتوان به اطلاعاتی در مورد دفینه یابی و گنج یابی دست پیدا کرد. در گذشته پیدا کردن گنج (گنج یابی) به آسانی این روزها و با دستگاه فلزیاب و امثال این ها نبود.
خرید گنج یاب کاربرد زیادی در یافتن دفینه های باستانی دارد و با شناسایی اهداف فلزی و ارزشمند در لایه های زیرین زمین کشف گنج را بسیار ساده تر از گذشته کرده است.
به همین دلیل افراد بسیاری به استفاده از این ابزار ها مشتاق بوده و تقاضای زیادی برای خرید گنج یاب اورجینال وجود دارد.
اما هر دستگاه گنج یاب و فلزیاب دارای قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی از هم دیگر هستند و به روش های مختلفی اقدام به سنس فلز می کنند.
در وهله اول باید بگوییم که دستگاه های خارجی بیشتر به منظور سرگرمی و کاوش در سطح های بالا و عمق های ۱ متری زمین کاربرد دارند چرا که آنها دارای تمدن زیادی مانند ایران نداشته و تاریخچه سکنه آنها بیش از چند صد سال نیست و به همین منظور از سیستم های VLF که توانایی نفوذ بسیار کمی دارند استفاده می کنند.

نکته در ارتباط  با گنج یاب حرفه ای

نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که با توجه به مسائل بالا به دلایلی مانند هزینه های حمل و نقل، هزینه های گمرک و تفاوت ارزی انواع گنج یاب های خارجی دارای قیمت های بسیار بالایی هستند، در نهایت توصیه کارشناسان ما به شما استفاده از دستگاه های گنج یاب ایرانی در کاوش های خود است تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.پیدا کردن گنج و دفینه هدف اصلی هر کاوشگری است که به دنبال خرید گنج یاب می باشد. اما پیدا کردن دفینه ها فقط با داشتن دستگاه فلزیاب میسر نمی شود و باید در کنار آن ، تجربه اپراتوری خیلی خوبی هم داشته باشید تا بتوانید به آنچه می خواهید برسید.
با توجه به اینکه در طول یک دهه اخیر علاقه مندان به فلزیابی بسیار زیاد شده اند ، در مقابل آن نیز تولید کننده های بیشتری نیز وارد این عرصه شده اند و اگر در بازار فروش نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که انواع مدل ها از فلزیاب ها وجود دارد.
در ابتدای راه که کاوشگران می خواهند دستگاهی برای خود خریداری کنند، این سوال را از خود می پرسند که از کجا فلزیاب بخریم؟ در خرید گنج یاب یا فلزیاب باید نکاتی رعایت شود تا بتوان انتخابی مناسب را داشته باشیم.
بنابر این برای اینکه بتوانید در کاوش با فلزیاب به موفقیت برسید اول باید گنج یاب متناسب با کار خود را خریداری کنید.
یعنی باید مشخص کنید که می خواهید در چه نوع زمینی در چه شرایطی کاوش کنید و بر اساس نیاز خود دستگاه خریداری کنید.
اگر در یک منطقه گسترده قرار دارید و مکان احتمالی هدف را نمی دانید ، در اینجا نیاز به ردیاب و شعاع زن دارید تا با شعاع زنی منطقه را محدود تر کرده و بعد با استفاده از یک اسکنر مگنومتر مکان را اسکن کرده تا اطلاعات بیشتری درمورد هدف بدست بیاورید.
بعد از اینکه داده های حاصل از اسکن را تجزیه و تحلیل کردید و از وجود هدف اطمینان حاصل کردید با استفاده از فلزیاب بوقی نقطه زن محل دقیق هدف را پیدا کرده و شروع به کاوش میکنید.
همان طور که گفتیم انتخاب یک دستگاه باید با توجه به نیاز کاوشگر خریداری شود.
خرید گنج یاب با گارانتی دارای اهمیت زیادی می باشد. همانطور که می دانید هر کسی که یک دستگاه فلزیاب حرفه ای و یک گنج یاب با کیفیت می خرد می خواهد به کاوش گنج بپردازد و برای موفقیت در کاوش حتما باید از فلزیاب اصلی و اورجینال استفاده شود.

درصد اهمیت دستگاه فلزیاب در خریداری

به دلیل اهمیت دستگاه ها و تاثیری که در کاوش ها دارند باید از فروشگاه های معتبری خریداری کنید که دستگاه های خود را با ضمانت نامه های معتبر ارائه می کنند. اهمیت ضمانت نامه ها در کاوش ها مشخص خواهد شد، کاوش ها غالبا در محیط های بیابانی، کوهستانی و … انجام می گیرد که به دلیل وجود گرد و خاک و موارد دیگر دستگاه ها دچار مشکل می شوند، داشتن یک ضمانت نامه می تواند اطمینان خاطر شما را فراهم آورد.
هر دستگاه فلزیاب که در بازار می بینید دارای قابلیت و ویژگی هایی است و برای اهداف مشخصی تولید شده اند.
اما بیشترین استفاده ای که کاوشگران از فلزیاب ها می کنند کشف گنج و دفینه و سکه می باشد.
کاربری فلزیاب ها در داخل کشور بسیار متفاوت از کشور های اروپایی می باشد. اکثر شرکت های خارجی فلزیاب های VLF تولید می کنند که برای کشف سکه و تکه های طلا که در سطح زمین قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرند.
زیرا این فلزیاب ها عمق کاوش کمی دارند. اما کاوشگران داخلی به دنبال دستگاه هایی هستند که قابلیت کشف دفینه ها را داشته باشند ، دفینه ها دارای قدمت بالایی هستند و بخاطر اینکه سالیان زیادی در زیر زمین قرار گرفته اند و بر اثر تغییرات محیطی در عمق بالایی جا گرفته اند که برای کشف آن ها نیاز به فلزیاب هایی می باشد که عمق نفوذ بالایی داشته باشند و سازگاری بهتری با زمین ها معدنی داشته باشند.
کاوشگران معمولا از نوع سیستم کاوش برای کشف دفینه ها استفاده می کنند و به هیچ وجه از سیستم های VLF استفاده نمی کنند.

فلزیاب پالسی چیست

کاوشگران برای اینکه به عمق مورد نظر خود دسترسی داشته باشند از فلزیاب پالسی کمک می گیرند و برای بدست آوردن اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد هدف و شرایط محیطی اطراف آن از اسکنر مگنومتر استفاده می کنند.
همچنین در هنگامی که اطلاع درستی در مورد نقطه قرارگیری هدف ندارند و با یک منطقه تقریبا گسترده رو برو هستند از ردیاب ها و فلزیاب آنتنی برای شعاع زنی و جهت یابی استفاده می کنند تا به یک محدوده بسیار کوچک دست پیدا کنند و بعد با استفاده از دو سیستم گفته شده کاوش را شروع می کنند. برای اینکه نتیجه گیری بهتری داشته باشید و در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید بهتر از بجای خرید جداگانه این دستگاه ها از نوع ترکیبی و مکمل ان ها استفاده کنید.
کاوشگرانی که می خواهند وارد دنیای فلزیابی شوند یا کاوشگرانی که قصد خرید گنج یاب جدید برای خود دارند همیشه به دنبال بروزترین و مناسب ترین قیمت دستگاه گنج یاب هستند.

قیمت دستگاه گنج یاب در تهران

قیمت در شرکت های زیادی هستند که اقدام به فروش دستگاه فلزیاب می کنند. آیا به راحتی می شود به شرکت ها اعتماد کرد ؟ اگر به دنبال قیمت گنج یاب خارجی هستید ، قیمت ها کاملا متفاوت خواهد بود ، زیرا محصولات شرکت های معتبر خارجی را نمی توان از هر شرکت فروش فلزیابی آن را خرید ، زیرا فقط شرکت های انگشت شماری مجوز واردات قانونی این محصولات را دارند.
برای بدست آوردن اطلاعات درست باید به منبعی مطمئن و قانونی مراجعه کنید. حال این منبع باید یک سری ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان به ان اطمینان کرد. ویژگی هایی از قبیل شرکت ثبت شده و قانونی بودن ، داشتن قیمت به روز و لحظه ای ، سهولت دسترسی ، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش در اکثر نقاط ایران و …

 نشنه های واضح برای قبرستان ها برای گنج یابی

یکی از واضح ترین مکان ها برای پیدا کردن گنج و جست و جو کردن قبرستان ها هستند. معمولا قبرها رو به خورشید و به صورت صعودی وجود دارند که قبر افراد فقیر پایین تر از همه و قبر پادشاه ها در بلند ترین نقطه قبرستان وجود دارد.
خوب حالا قبرستان واقعی کجا قرار دارد؟ معمولان کنار قلعه ها ، روستا ها و شهر های قدیمی میتوان آنها را یافت و از لحاظ موقعیتی در جایی قرار دارند که مسیر تردد آنها فقط برای قبرستان بوده و آن راه کارایی دیگری نداشته است .
به صورت کلی قبرهایی که به صورت صعودی است در دامنه یک تپه بزرگ است و بارز ترین نشانه آن وجود سنگ های با شکل های دایره ، مربع ، مستطیل و مربع است که نصف سنگ ها در خاک قرار دارد و روی این قبرها رو به نور مستقیم خورشید صبح یا غروب است. شکافتن هر قبر ملزم به رعایت کامل موارد بهداشتی است تا سلامت شما را تضمین کند.

شرکت فراز فلزیاب برای خریدن گنج یاب

وقتی که مردم اصطلاح دستگاه فلزیاب را می‌شنوند. خیلی چیزها به ذهنشان خطور می‌کند. برای مثال آنها تصور پیدا کردن گنج را با استفاده از دستگاه فلزیاب در ذهن خود بارها و بارها به تصویر می کشند. اما برخی هم هستند که فکر آن‌ها سراغ سیستم‌های نصب شده در بخش امنیتی مانند فرودگاه‌ها و دستگاه‌های مین یاب … می‌رود. بله درست است.
در اصل همه این دستگاه‌ها تقریباً به صورت یکسان عمل می‌کنند. در اصل تکیه دستگاه فلزیاب به رابطه منحصر به فردی است که بین برق و مغناطیس وجود دارد.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید .

شماره های تماس :09016666140

بهترین فلزیاب حرفه ای در ایران

فلزیاب حرفه ای

طلایاب حرفه ای پیشرفته

پیشرفته ترین دستگاه طلایاب

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *