بهترین دستگاه های گنج یاب

Rate this post

در این مقاله توضیحی مختصر در مورد یکی از بهترین دستگاه های گنج یاب خواهیم داشت: پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری ایمیجر25000 :گنج یاب ایمیجر 25000 و شارک 33000 می باشد این دستگاه توانایی گرفتن ویدیویی لایو دارند از نظرعلم دفینه یابی یک گنج یاب پیشرفته باید توانایی اسکن واقعی وشعاع زنی حرفه ای داشته باشد که گنج یاب های شارک33000 و ایمیجر 25000 این کارایی ها را دارد.

مدل هایی مانند سوپرسنس.لورنز.الفاو…دربازارایران به ذلیل تفکیک justgold  محبوبیت زیادی دارند

صرفا برخی نمی توانند تعیین کننده همه چیزباشند بهترین گزینه این دستگاه توسط شما شخص اشنا به این سیستم و همین طور فروشنده تست می شوند وهمینطور دستگاه هایی که تشخیص در خاک هایی با عمق کم تر از 5 متر دارند اردیگر دستگاه ها دردسر کم تر ی دارند .

نکته مهمی که در اینجا مطرح هست اسکنر های لایو اند که فلز بی ارزش را نشان نمی دهند دستگاه شرکت okm از جمله exp4000وexp600o نمی

توانند انجام دهند.گنج یاب های تصویری مانند فلزیاب های صوتی که پس از پیدا شدن شی هشدار می دهند .

 مشخصات بهترین گنج یاب را مطرح کنیم:

1.عمق نفوذ حداقل 3متر باشد

2.سبک و کم حجم باشد

3.نشانگرمتراژداشته باشد

4.حداقل قابلیت جداسازی را تا50%داشته باشد

 توسط امریکا و توسط کشور سوئد و شرکت قلزیاب رادار تیم ساخته می شو ند همانطور که گفته شدع این دستگاه ها برای فلزیابی و گنج یابی کاربردی ندارد برای زمین شناسی طراحی ساخته شده اند.

گنج یاب تصویری به فلریابی گفته میشود که توانایی شناسایی فلز .قابلیت اسکن .ارایه تصویرفلز مورد نظر رادارد.البته هیچ دستگاهی توانایی اسکن زنده ونشان دادن عکس واضح و واقعی  فلز را ندارد و فقط شکل تقریبی  ان را به نمایش می گذارد وبه طور کلی می توان فقط 60% به تصویر اعتماد کرد.

نحوه اندازه گیری میدان مغناطیسی صونی

برای تعیین  فلزات فرو مغناطیسی مثل اشکارسازی های اینده 2018 مناسب برای ثبت داداه ها ی اندازه گیری استفاده می کنند.

افرادی که به دنبال این کارهستند با علایق و اعتقادات مختلف جهت تفریح.امنیت و…همینطورکشف گنجینه های  باستانی اقدام به فلزیابی می کنند.گنج یاب ارزان انواع متفاوتی  دارد توانایی منحصربه فردی دارد وازاین دستگاه ها برای  تعیین محل دقیق اهداف استفاده می کنندبا این دستگاه  شعاع زنی و گنج یاب معمولی قیمت تقریبی دستگاه رامشخص می کنندسپس با گنج یاب  انتن راداری اقدام به دریافت محل کنید.

4 نوع گنج یاب وجود دارد:

1.فلزیاب های تفریحی vlf:این نوع فلزیاب ها با فرکانس بسیار پایین که زیاد استفاده می شوداغلب هم در زیر زمین  اثرات این گنجینه ها یافت می شود که بیشتر  تفریحی اند.

2. فلزیاب حرفه ای  pi از دیگرفلزیاب ها قدرت بیشتری دارند و وزن سنگینی دارندو مصرف برق انها زیاد است.

3.فلزیاب و گنج یاب صنعتی : درزمینه های مختلف مثل فرش ماشینی .چوب بری و کارخانه جات استفاده میشود.

4.فلزیاب های  فرستنده و گیرنده (TR) :

قابلیت تفکیک ندارند وبرای کشف فلزات مثل : لوله های اب و توده های  بزرگ فلزی طراحی شده  اند و به انبوه یادب معروف است.

عدم استقبال عمومی بدلیل خطای زیاد.گم کردن  هدف.خطا در تعیین محل دقیق  برخورددار نبوده است.

خرید بهترین دستگاه گنج یاب از شرکت فراز

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه های گنج یاب موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید .

شماره های تماس :09016666140

بهترین فلزیاب حرفه ای در ایران

فلزیاب حرفه ای

طلایاب حرفه ای پیشرفته

پیشرفته ترین دستگاه طلایاب

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *